4 Εύκολοι Τρόποι για να Διαχειριστείς το Στρες της Δουλειάς

4 εύκολοι και αποτελεσματικοί τρόποι για μπορέσεις να αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε εργασιακό πρόβλημα, χωρίς να χάσεις τον ύπνο σου λόγω στρες!

4 Εύκολοι Τρόποι για να Διαχειριστείς το Στρες της Δουλειάς
  • Είσαι συνέχεια αγχωμένος για θέματα δουλειάς;
  • Νιώθεις ότι δε μπορείς να ξεκουραστείς ακόμα και στα ρεπό σου;
  • Μήπως η υπερκόπωση σου χτυπά την πόρτα;

Αν απάντησες ναι και στα 3 τότε συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις 4 τρόπους για να διαχειριστείς το στρες της δουλειάς.

Οργάνωσε το Πρόγραμμά σου

Αυτό που λένε ότι ο οργανισμός ενός ανθρώπου συνηθίζει στη ρουτίνα, είναι πέρα για πέρα αληθινό. Έχουμε ακούσει από πολλούς επιχειρηματίες (και υπαλλήλους) ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο μέσα στην ημέρα και ότι θα εύχονταν να υπάρχουν περισσότερες ώρες μέσα σε αυτήν.

4 Εύκολοι Τρόποι για να Διαχειριστείς το Στρες της Δουλειάς

Αυτό διορθώνεται εύκολα με το να βάζουμε χρονοδιάγραμμα για τις δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας, έτσι ώστε να μπορούμε να διαχειριστούμε κάθε πρόβλημα στην ώρα του και να μην πέφτουν όλα στο κεφάλι μας την ίδια στιγμή.

Διαχειρίσου Σωστά τον Ελεύθερό σου Χρόνο

Πολλές φορές ακούμε για άτομα που ακόμα και στο διάλειμμά τους σκέφτονται τη δουλειά. Το να έχεις τον εγκέφαλό σου συνέχεια σε εγρήγορση για θέματα εργασίας, μπορεί να νομίζεις ότι σε κάνει πιο αποδοτικό ή πιο υπεύθυνο. Ωστόσο αυτό δεν ισχύει.

Ο εγκέφαλος μακροπρόθεσμα καταπονείται και η απόδοση πέφτει. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι, να ‘κλείνεις τους διακόπτες’ όταν δεν εργάζεσαι, να ασχολείσαι με τον εαυτό σου και να ξεκουράζεσαι.

4 Εύκολοι Τρόποι για να Διαχειριστείς το Στρες της Δουλειάς

Βγες για τρέξιμο, δες εκείνη τη σειρά που δε προλάβαινες να δεις στο Netflix ή παίξε καζινο δωρεαν NetBet για να αποφορτιστείς, και να επιστρέψεις αναζωογονημένος και φρέσκος την επόμενη μέρα στη δουλειά.

Δίνε Έμφαση στα Θετικά

Είναι αλήθεια ότι σχεδόν πάντα έχουμε στο νου μας τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στη δουλειά. Αυτό μας γεμίζει με αρνητισμό και πίεση.

Ένα πολύ καλό tip για ψυχολογική ανακούφιση, είναι να δούμε τα πράγματα από τρίτο μάτι αλλά και να δώσουμε έμφαση στα θετικά της ζωής.

Όταν όλα φαίνονται μαύρα και νιώθεις ότι ο φόρτος εργασίας σε παίρνει από κάτω, κάνε ένα πεντάλεπτο διάλειμμα και φέρε στο νου σου όλα τα καλά που σου συμβαίνουν στη ζωή.

4 Εύκολοι Τρόποι για να Διαχειριστείς το Στρες της Δουλειάς

Σκέψου τα αγαπημένα σου πρόσωπα, θυμήσου όλα εκείνα που έχεις πετύχει και σε κάνουν περήφανο/η για τον εαυτό σου. Θα δεις ότι μετά από αυτό το διάλειμμα, θα πάρεις το ψυχολογικό boost που τόσο χρειαζόσουν.

Μάθε να Λες “Όχι”

Είναι λογικό όταν ξεκινάς σε μία δουλειά να κάνεις ότι σου ζητηθεί. Θέλεις να δείξεις καλό πρόσωπο και με το πέρας του χρόνου να ανέβεις επαγγελματικά.

Ωστόσο, είναι εξίσου σημαντικό ένας εργαζόμενος να θέτει τα όριά του, γιατί είναι πολύ εύκολο να υπάρξει εκμετάλλευση από ένα σημείο και έπειτα.

Για να μην είσαι ο ‘χαμάλης’ της επιχείρησης (αν είσαι υπάλληλος) ή για να μην σε εκμεταλλεύονται οι υπάλληλοί σου (αν είσαι ο προϊστάμενος), μάθε να λες όχι και να θέτεις όρια στο τι μπορείς και τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις σε επαγγελματικό επίπεδο.

Εν κατακλείδι

Είναι πολύ εύκολο να σε απορροφήσει η δουλειά σου ειδικά αν είσαι σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Από την άλλη, ακόμα πιο σημαντική είναι η ψυχική (και σωματική) σου ηρεμία.

Γι’ αυτό, πιστεύουμε ότι αν ακολουθήσεις τα παραπάνω tips, θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε εργασιακό πρόβλημα, χωρίς να χάσεις τον ύπνο σου λόγω στρες.