Προβλήματα Οργάνωσης Τραπεζιού Γάμου & Πώς να τα Αντιμετωπίσετε

    Καλεσμένοι γάμου: Τα προβλήματα της οργάνωσης των τραπεζιών και οι συχνές παρεξηγήσεις

    Προβλήματα Οργάνωσης Τραπεζιού Γάμου & Πώς να τα Αντιμετωπίσετε
    5 (100%) 1 vote

    Ξοδέψατε άπειρες ώρες να βάζετε και να βγάζετε τους καλεσμένους του γάμου σας από διάφορα τραπέζια μέχρι να βρείτε τον ιδανικό τρόπο να καθίσουν.

    Παρά την τέλεια οργάνωση σας όμως, υπάρχει πάντα μια πιθανότητα (ή και περισσότερες) να πάει κάτι στραβά τη μέρα του γάμου σας.

    Να εμφανιστεί κάποιος καλεσμένος στη δεξίωση του γάμου σας με κάποιον… έξτρα

    Όταν προσκαλείτε στο γάμο σας κάποιον ελεύθερο φίλο ή φίλη σας, υπάρχει πάντα η πιθανότητα μέχρι τη μέρα του γάμου σας να μην είναι πλέον ελεύθερος και να αποφασίσει τελευταία στιγμή να φέρει το ραντεβού του χωρίς να σας ενημερώσει πρώτα.

    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πανικοβληθείτε γιατί θα το έχετε προβλέψει. Όταν οργανώνετε τα τραπέζια του γάμου σας, ορίστε ένα ή δύο τραπέζια «βοηθητικά» για τέτοιες περιπτώσεις.

    Αφήστε δύο καρέκλες κενές σε κάθε τραπέζι ώστε αν εμφανιστούν έξτρα ζευγάρια να καθίσουν εκεί. Σε περίπτωση που το catering είναι υποχρεωμένο να σας χρεώσει για όλα τα σερβίτσια που θα στήσει, αφήστε έξτρα δύο θέσεις κενές και προσθέστε τα σερβίτσια την τελευταία στιγμή.

    Έτσι, σε δύο τραπέζια οχτάρια, βάλτε να καθίσουν μόνο 6 καλεσμένοι. Μην ξεχάσετε να ενημερώσετε το catering που θα αναλάβει το γάμο σας, να έχει έξτρα σερβίτσια και καρέκλες στην περίπτωση που χρειαστούν.

    Επίσης μην ξεχάσετε να έχετε προβλέψει να υπάρχουν στο χώρο της δεξίωσης του γάμου σας έξτρα μενού, μπομπονιέρες, thank you κάρτες και διακοσμητικά στοιχεία που έχετε χρησιμοποιήσει στα τραπέζια.

    Ζητήστε από κάποια φίλη σας, ή την εταιρία που οργανώνει το γάμο σας να είναι ενήμερη ανά πάσα στιγμή ώστε να στήσει σωστά τις καινούργιες θέσεις.

    Να μην εμφανιστεί κάποιος καλεσμένος στο γάμο σας

    Κάτι που είναι πολύ φυσικό να συμβεί και πολύ πιο εύκολο να το χειριστείτε!

    Όταν σας ενημερώσει κάποιος καλεσμένος ότι δε θα έρθει στο γάμο σας, ενημερώστε και εσείς με τη σειρά σας την εταιρία που έχει αναλάβει το catering της γαμήλιας δεξίωσης, να βγάλει τα ανάλογα σερβίτσια από τα τραπέζια.

    Μπορείτε επίσης να τους ζητήσετε, αφού έρθουν όλοι οι καλεσμένοι του γάμου σας και καθίσουν στις θέσεις τους, να αφαιρέσουν τα έξτρα σερβίτσια. Έτσι θα είναι πιο άνετα οι καλεσμένοι σας και δε θα φαίνονται άσχημα οι κενές θέσεις.

    Στην περίπτωση που ακυρώσει κάποιος καλεσμένος από κάποιο βασικό σας τραπέζι που είναι κοντά στη πίστα ή που εσείς δε θέλετε να είναι κενό, καλό είναι για τα συγκεκριμένα τραπέζια να έχετε ένα ή δύο άτομα που μπορούν να «λειτουργήσουν» εφεδρικά και να τα μετακινήσετε από το ένα τραπέζι στο άλλο.

    Μην ξεχάσετε να κάνετε τις αλλαγές και στην τελική λίστα των καλεσμένων σας με το που κάθεται ποιος για να μη γίνει μπέρδεμα.

    Να μη βρίσκουν οι καλεσμένοι του γάμου σας που κάθονται

    Όσο περισσότερους καλεσμένους έχετε στο γάμο σας τόσο πιο δύσκολο είναι για αυτούς να βρούν το τραπέζι στο οποίο κάθονται.

    Εκτός από τον άνθρωπο που θα έχετε στην είσοδο που θα τους ενημερώνει για τον αριθμό του τραπεζιού τους, καλό είναι να έχετε ένα ή δύο έξτρα άτομα μέσα στο χώρο της γαμήλιας δεξίωσης με τη λίστα των καλεσμένων, που θα τους καθοδηγούν στο τραπέζι τους.

    Επίσης, καλό είναι στην είσοδο να έχετε ένα χάρτη του χώρου της δεξίωσης με τα τραπέζια ώστε να μπορούν από μόνοι τους οι καλεσμένοι σας να βλέπουν που είναι το τραπέζι τους.

    Ένας τρόπος να οργανώσετε τα τραπέζια είναι να έχετε τα ζυγά νούμερα δεξιά από το νυφικό τραπέζι και τα μονά αριστερά.

    Επίσης, επειδή πολλά ζευγάρια προτιμούν να δίνουν ονόματα στα τραπέζια που έχουν κάποια σημασία για αυτούς (τα αγαπημένα τους τραγούδια, ταινίες, βιβλία, χώρες που έχουν ταξιδέψει) όσο όμορφο και πρωτότυπο και αν είναι κάτι τέτοιο, είναι πολύ δύσκολο μετά για τους καλεσμένους σας να βρούνε το τραπέζι τους.

    Μπορεί το «Όσα παίρνει ο άνεμος» να είναι το αγαπημένο σας βιβλίο, αλλά δε θα βοηθήσει τη Θεία Μαρία να βρει εύκολα το τραπέζι της!

    Μαζί με το όνομα μην ξεχάσετε λοιπόν να έχετε και έναν αριθμό για κάθε τραπέζι.

    Να νευριάσει ένας φίλος σου γιατί δεν είναι σε «καλό» τραπέζι

    Το πιο αγχωτικό κομμάτι της οργάνωσης των καλεσμένων σας είναι να καθίσουν όλοι σε θέσεις που θα είναι χαρούμενοι.

    Φυσικά κάτι τέτοιο δε μπορεί να είναι απόλυτα εφικτό και εσείς δε θα μπορέσετε να τους έχετε όλους απόλυτα ικανοποιημένους.

    Πάντα θα χρειαστεί κάποιος να κάτσει στα εξωτερικά τραπέζια, μακριά από την πίστα και από το νυφικό τραπέζι.

    Ένας καλός τρόπος να κάνετε τους καλεσμένους του γάμου σας που κάθονται στα εξωτερικά τραπέζια να μη νοιώθουν αποκομμένοι από το κέντρο της διασκέδασης, είναι να βάλετε κάποιο τραπέζι με καλούς φίλους σας (που έχουν κατανόηση) να καθίσουν κοντά τους.

    Επίσης, ένας καλός τρόπος να μη νοιώσουν οι καλεσμένοι σας ότι υπάρχουν «καλά» και «κακά» τραπέζια είναι η αρίθμηση τους.

    Μην αριθμήσετε με βάση τη «σπουδαιότητα» των καλεσμένων που θα καθίσουν στο συγκεκριμένο τραπέζι, αλλά με βάση τη θέση που έχει το τραπέζι μέσα στο χώρο της δεξίωσης του γάμου σας.

    Το τραπέζι με τον αριθμό 1 θα πρέπει να είναι το πρώτο τραπέζι στην είσοδο της γαμήλιας δεξίωσης, αριστερά από το νυφικό τραπέζι, το 2 το πρώτο κοντά στην είσοδο, δεξιά από το νυφικό τραπέζι κ.ο.κ.

    Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγετε να δημιουργηθούν εντυπώσεις ότι ο αριθμός του τραπεζιού υποδηλώνει και τη σημαντικότητα των καλεσμένων του γάμου σας.

    Να μην έχει θέση κάποιος καλεσμένος του γάμου σας

    Η οργάνωση των τραπεζιών της δεξίωσης του γάμου σας και που θα κάτσει ποιος είναι μια δύσκολη και αγχωτική διαδικασία που χρειάζεται πολύ υπομονή και χρόνο.

    Είναι πολύ λογικό λοιπόν, μετά από όλες τις αλλαγές που κάνετε για να είναι όλοι ευχαριστημένοι, να έχει γίνει κάποιο λάθος και να έχει ξεχαστεί κάποιος καλεσμένος του γάμου σας χωρίς θέση!

    Ο μόνος τρόπος να είσαστε απόλυτα σίγουροι ότι όλοι έχουν μια θέση, είναι να διασταυρώσετε την αρχική λίστα με τους καλεσμένους σας με τα αρχεία με τις απαντήσεις των καλεσμένων σας και με τη λίστα που θα δώσετε στον υπεύθυνο του catering.

    Επιβεβαιώστε ότι δεν έχετε σημειώσει κατά λάθος κάποιον ότι δε θα έρθει, γιατί καλύτερο είναι να τον έχετε σημειώσει ότι θα έρθει παρά το αντίθετο! Τέλος, τσεκάρετε όλες τις λίστες σας να είναι ίδιες και σωστές δύο, τρείς ακόμη και τέσσερις φορές.

    Καλό είναι να βάλετε και κάποιον τρίτο να τις τσεκάρει που θα τις δει με καθαρό μάτι.

    Πηγή: Wedding Tales

    Leave a Reply

    Your e-mail address will not be published. Required fields are marked *

    by Alexia

    Γάμος - Βάπτιση - Εκδηλώσεις

    Γάμος - Βάπτιση - Εκδηλώσεις